Bu Blogda Ara

24 Haziran 2008 Salı

Yapraklı enginar

Yapraklı haşlama enginar
bu sezon yaptıgım son enginarı resimlemek aklıma geldi tabaktaki görüntü kadar lezzetide harikaydı.nasılmı pişirdim.önce bütün enginarı bir süre suda beklettikten sonra yaprak aralarını iyice yıkadıgım 4 adet enginarı tencereye ters olarak koydum .üzerine limon dilimleri koyabilirsiniz.kısık ateşte çok az suyla nerdeyse buharda gibi pişirdim ne yag ne tuz.yapraklarını sıyırarak yemek hem çok saglıklı hemde eglenceli tadı da cabası
isteyen az yag ve tuz koyarak deneyebilir ama sanırım mevsimi, geçti seneye artık
Haşlama Enginar sosu için.
3 kaşık yogurt,bir kaşık mayonez,1 çay kaşığı sirke ,tuz.arzuya göre kıyılmış dere otu
haşalanmış enginar yaparaklarını bu sosa batırarak sıyırmaqnızı öneriririm
ben denemedim henüz bu gün Derya Baykalada anlatıldı.bende enginar yapragına ilave ettim.ilave tarihi.18/05/2009

Hiç yorum yok: