Bu Blogda Ara

14 Şubat 2009 Cumartesi

sevgililer günü süprizi ve ödül

http://hobikurdu.blogspot.com/ bana iyi blog ödülü vermiş kendisine teşekür ediyorum

Ödülle ilgili 3 kural var:
1.Seni ödüllendiren blog yazarın linkini vermek.
2.Bu ödülü verdiğin 7 blog sahibinin linkini vermek.
3.Seçilen blog yazarlarının bu durumdan haberdar etmek.Bende bu ödülü listemdeki herkese veriyorum.almamış olanlar benden alsınlar,çünkü vermek istediğim arkadaşlarımın çoğu aldı
tekrar teşekür ediyorum

Bu kalpli pasta benden çok çocukların hoşuna gitti.bende kesmeye kıyamadım.sizinlede paylaşmak istedim sevgimide pastayıda.isteyen dilimleyip alsın



This cake is my husband's surprise for the valentine's day


2 yorum:

Lúcia dedi ki...

Hi my darling friend, how are you?
How lovely this cake, so sweet of you.
Here in Brazil we celebrate this romantic day in 12 of june (dia dos namorados). We don't commemorate Valentine's day. But I did some nice surprises to mey husband too.
Bye and keep in touch,

Lúcia

elay dedi ki...

S.A.
HAYIRLI GECELER CANIM.UZUN BİR ARADAN SONRA SELAMLAR SİZE.RAHATSIZDIM,MECBURİ BİR AYRILIK OLDU BENİM Kİ.AMA ÇOK ŞÜKÜR ŞİMDİ BİRAZ DAHA İYİYİM.BEN PASTADAN ALMAYA KIYAMAM,ÇÜNKÜ O EŞİNİZDEN SİZE SEVGİNİN SEMBOLÜ.A.E.O.