Bu Blogda Ara

5 Eylül 2008 Cuma

Anlatımlı Kristal çiçek yapımı











Bu şekil KAR TANESİ yapmak isterken çıktı.kar tanesini yaptım ama resimlemeyi unuttum ve renk net görünemiyeceginden yapılışını göstermek için siyah kristalle yaptım.
Malzeme .25 veya 30 mm misina yarım metre
6mm kristal boncuk 20 adet
4mm kristal boncuk 5 adet(veya resimdeki oval boncuktan)
1 adet 8 mm çek kristali
YAPILIŞI: 4 adet 6mm boncuk en alt resimdeki gibi çaprazlanır .daha sonra bir adet küçük boncuk 4 adet 6mm boncuk takılır ve küçük boncuk atlanarak yanındaki büyük boncuktan çaprazlanarak tekrar bir dörtlü oluşturulur.boncuklar arasında boşluk kalmayacak şekilde 5 adet yapılır 5.küçük boncuktan iki uç geçirilir (alttan ikinci resim)
yuvarlak hale gelen çiçegi kalan misinayla tekrar içlerinden geçerek sabitleştirilir ve sertçe bir çiçek halini alıdığında ortaya çek kristalı geçirilip sabitlenir
.kolye haline gelmiş halini daha sonra ekliyecegim

1 yorum:

elay dedi ki...

s.a.
hayırlı geceler arkadaşım.sıcaklardan örgü yapılmayınca ne güzel kolye yapımı anlatıyorsunuz.ellerinize sağlık.ben daha önce hiç denemedim kolye yapımı.ama bana çok zormuş gibi geliyor,inan cesaret edemiyorum.ellerine sağlık.sevgiler